Vyjádření Slezského FC k distribuci vstupenek na finále MOL Cupu

15. 5. 2017
Klub

Opava – Vzhledem k častým dotazům ze strany fanoušků by vedení SFC Opava chtělo zareagovat a objasnit způsob distribuce vstupenek na finále MOL Cupu.

SFC obdržel od pořadatele finálového utkání:
  • 3850 míst (celá Severní tribuna)
  • 430 míst v části hlavní tribuny přiléhající k severní tribuně
  • 100 míst Complimentary od organizátora utkání

Tuto kvótu přidělenou organizátorem utkání nešlo navýšit i přesto, že Slezský FC evidoval zájem přinejmenším šesti tisíc fanoušků.

SFC Opava vyčlenil pro partnery a potřeby klubu (bývalí hráči, současní hráči a jejich rodinní příslušníci 430 míst v části hlavní tribuny). Complimentary místa na hlavní tribuně byla vyhrazena pro vedení klubu, zástupce města a partnery.

Je důležité si uvědomit, že právě díky podpoře města a partnerů, kterých si SFC velice váží, může opavský fotbal ekonomicky stabilně fungovat. Klub si cení rovněž bývalých fotbalistů a osobností, kteří dříve vynikajícím způsobem reprezentovali opavský fotbal.

Fanoušci z kotle dostali od SFC přednostně k prodeji jako vděk za podporu 200 vstupenek. Klub prodal 844 míst, do prodeje tak šlo 2806 vstupenek na Severní tribunu s tím, že vlastníci permanentek byli zvýhodněni a mohli si v prvních dvou dnech předprodeje zakoupit vždy jednu vstupenku na každém ze dvou prodejních míst.

Permanentkářů, kterých je evidováno 1700, vykoupili v předprodeji přesně 2015 lístků. Docházelo k případům, kdy si majitel permanentky pořídil vstupenku ve fanshopu, ale také v Městském informačním centru. Do pátečního „volného“ prodeje tak šlo celkem 791 vstupenek.

Vedení SFC nemůže akceptovat kritiku fanoušků z kotle (ultras), že se na ně v konečné fázi prodeje vstupenek nedostalo. Pro vedení klubu je nemyslitelné, že by fanoušci z kotle (ultras) neměli permanentky zvlášť poté, co klub umožnil na jarní část sezóny zakoupení zvýhodněné permanentky za 200 Kč na jaro i pohárové zápasy.

Pokud by mezi fanoušky z kotle (ultras) byli jednotlivci, kteří si z neznámého důvodu nezakoupili sezónní permanentku, popřípadě zvýhodněnou permanentku na jarní část sezony za 200 Kč, mají k tomu vyčleněno výše zmíněných 200 lístků.

Kritika, že vstupenky pro rodinné příslušníky dostali hráči A-týmu je neadekvátní. Vedení klubu jednoznačně stojí za A-mužstvem i za rozhodnutím, aby si pro rodinné příslušníky mohli hráči zakoupit lístky přednostně.

Příklady distribuce lístků:
  • Partner, který letos poskytl klubu částku v řádech miliónů korun, dostal k zakoupení 30 lístků
  • Partneři podporující klub menší částkou řádově pouze jednotky lístků
  • Předseda představenstva klubu si pro svou potřebu zakoupil pouze 1 lístek

sdílet